קייטרינג בבית שמש

קייטרינג בבית שמש

עורכים מסיבה ומתלבטים לגבי בחירת חברת קייטרינג בבית שמש? אל דאגה, המאמר הזה נכתב במיוחד עבורכם!

לפני כשלושה חודשים ארגנו לאחותי ליזה מסיבת הפתעה לכבוד יום הולדתה ה-35. אני זוכרת עד כמה נלחצתי מהעניין, כי לא הזמנתי קודם אוכל מקייטרינג ולא ידעתי איך אצליח לבחור חברה שתענה על כל הציפיות: אוכל איכותי מחומרי גלם מעולים, טרי, נקי ושישאיר את כולנו עם טעם של עוד. 

למרבה המזל, דודתנו שמחה שמזמינה לעיתים קרובות מחברות קייטרינג אוכל לארוחות משפחתיות שהיא עורכת התגייסה לעזרה בארגון המסיבה ולמדתי ממנה המון. המסיבה הייתה מוצלחת מאוד וקיבלנו המון מחמאות על האוכל.

 במאמר זה אני משתפת איתכם באהבה את כל הטיפים שקיבלתי מדודה שמחה לבחירה מוצלחת של קייטרינג בבית שמש, כדי שגם המסיבה שלכם תוכתר כהצלחה.

 

  1. בחרו את סוג הקייטרינג: מהן העדפותיו הקולינריות של החוגג? מענה על שאלה זו ייתן לכם תשובה ברורה לגבי סוג הקייטרינג – חלבי או בשרי.

 

  1. מס’ המוזמנים: אם מדובר במספר גדול של אורחים, ודאו שחברת הקייטרינג מסוגלת לספק את מספר המנות הנדרש. יש חברות שהן מצוינות לאירועים קטנים, אך באירועים גדולים קשה להן לשמור על רמה אחידה של המנות.

 

  1. כשאתם מגיעים להתרשם מהמקום ומהניקיון, חשוב שתכינו מראש את כל השאלות שתרצו לשאול לגבי טיב המזון או כל שאלה אחרת שתמצאו לנכון לשאול. זה יעשה לכם סדר ויעזור לכם לסנן מקומות לא מתאימים.

 

  1. כשרות: אם לאורחים שלכם חשוב שתהיה כשרות ברמה ספציפית, דאגו לוודא מה רמת הכשרות בחברות הקייטרינג השונות.

 

  1. אופציות לצמחונים, לנמנעים מבשר ולבעלי רגישויות שונות: חשוב שתוודאו מראש עם האורחים שלכם לגבי רגישויות שונות למזון או אם הם צמחונים – כך תוכלו לבחור מראש חברת קייטרינג בבית שמש שתספק מענה גם לנושאים אלה. 

 

  1. קינוחים: תמיד חשבתי שקינוחים פרווה הם לא טעימים, אבל דודה שמחה צדקה כשאמרה לי שיש דבר כזה קינוח פרווה טעים ומפנק! וודאו מול חברת הקייטרינג לגבי הקינוחים ובקשו לטעום – אני מבטיחה לכם שיהיו מקומות שבהם תגלו הפתעות נעימות.

 

לבסוף בחרנו בקייטרינג חלבי למסיבת ההפתעה של אחותי ליזה. האוכל היה מעולה, וקיבלנו מחמאות רבות. מבין הקינוחים, מוס השוקולד פשוט נחטף והייתי חייבת לבקש את המתכון מחברת הקייטרינג. לשמחתי, בעלת המקום הביאה לי את המתכון אז אני משתפת אותו בשמחה איתכם כדי שגם אתם תוכלו ליהנות ממוס שוקולד פרווה שטעים בטירוף אפילו יותר ממוס שוקולד חלבי. היתרון הגדול של המתכון הוא שאין בו ביצים, כך שגם הטבעונים שבינינו יוכלו להתפנק וליהנות ממנו.

 

מתכון למוס שוקולד פרווה שלא תוכלו להפסיק לאכול:

 

המצרכים: 

 

1 קצפת צמחית פרווה

כפית נס קפה מהסוג המועדף עליכם

200 גרם שוקולד מריר משובח

אגוזי פקאן מסוכרים גרוסים או שקדים גרוסים – לפי הטעם



אופן ההכנה: 

 

  1. שוברים את השוקולד לקוביות וממיסים אותו בבן מארי. 
  2. מערבבים את הקצפת הצמחית יחד עם אבקת נס קפה במיקסר ידני עד שהתערובת יציבה (שימו לב שלא לערבב יותר מדי). 
  3. יוצקים פנימה את השוקולד המומס, ומוסיפים אגוזים מסוכרים או שקדים ומערבבים קצת.
  4. מוזגים את המוס לכוסות יפות. 
  5. ניתן לקשט בעוד קצת אגוזים מסוכרים או שקדים.
  6. מקררים כשעתיים לפני ההגשה.

 

בתאבון!

 

מקווה שמאמר זה עזר לכם, שאהבתם את המתכון ושתיהנו ממנו עם המשפחה. שתפו את המאמר ואת המתכון עם כל מי שמחפש חברת קייטרינג בבית שמש.  

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *