‫קייטרינג בשרי בירושלים‬

‫שולחן שוק בשרי‬

קייטרינג בשרי בירושלים פורחת יחד הרבה עסקים חדשים בירושלים. בעיר נרשמה זרם של תיירים בשנים האחרונות, והמספר ההולך וגדל של המסעדות והמלונות הקייטרינגים מתקשים לעמוד בביקוש לבשר טרי. קייטרינג בשרי עם בשר טרי וטעים. ירושלים היא עיר שידועה שהיא מאוד דתית. עם זאת, היא ידועה גם בתרבויות המגוונות והמטבח שלה. אוכלוסיית ירושלים מורכבת מאנשים מכל עבר: יהודים, נוצרים, מוסלמים ודרוזים כולם מיוצגים היטב באוכלוסיית ירושלים. הגיוון הזה תרם לכך שירושלים היא ביתם של כמה מהאוכל הכי טעים בישראל – כולל קייטרינג בשרי! קייטרינג בשרי עם בשרים טריים טעימים מתחיל לתפוס את מקומו כאחד המקומות הפופולריים ביותר עבור מסעדות שאפשר להשיג מהן בשר.

 

שנת 2022 הייתה שנה של צמיחה הן לתעשיית ההסעדה והן למספר ההולך וגדל של מסעדות עם מטבחים. הצמיחה הזו באה עם ביקוש הולך וגובר לבשרים טריים, כולל בשרי הודי, עופות ובקר. כתוצאה מכך, חברות רבות של קייטרינג שמוכרות בשרים טריים ראו את ההכנסות שלהן גדלות – אך לא כולן מסוגלות לעמוד הדרישה. כדי לנסות ולהתאים לביקוש , כמה מהחברות הללו נאלצו לפתוח קייטרינג במוקמות שונות בארץ כולל ירושלים.

קייטרינג הוא חלק גדול משירות האוכל. המונח “קייטרינג” מתייחס לתהליך של מתן שירות מזון במקום אחר מאשר המקום בו מכינים את האוכל. קייטרינג כרוך לרוב בהכנת אוכל עבור אנשים בבתיהם או בעסקיהם, או משלוחו מוכן.

כמה עולה קייטרינג?

מחיר שירותי הקייטרינג משתנה בהתאם לסוג האירוע והמיקום. בממוצע, מחירי הקייטרינג נעים בין $5-$10 לאדם לאירוע עם 20-30 אורחים, הכולל את כל המסים והתשר. עבור אירועים עם יותר מ-200 אורחים, העלות יכולה להגיע עד $40 לאדם. . פריטי קייטרינג פריטי הקייטרינג המוגשים משתנים בהתאם לסוג האירוע. לדוגמה, בחתונה מגישים מתאבנים תוך מתן משקאות ואלכוהול. מצד שני, במסיבה או באירוע חברה, האוכל מוכן מראש (בדרך כלל מספר ימים לפני).

חלק זה ידון בשאלה האם ניתן להחזיר פיקדון לקייטרינג.

פיקדון הקייטרינג הינו דמי שירות המשולמים מראש וישמשו לכיסוי כל נזק שייגרם ללקוח במהלך האירוע, כגון רהיטים שבורים או חסר מזון. ניתן להחזיר פיקדונות אלו אם לא נגרם נזק למקום וכל האוכל נצרך.

המטבח הירושלמי הוא תערובת של שלוש הדתות המונותאיסטיות העיקריות, יהדות, נצרות ואיסלאם. יש הרבה מנות בשריות במטבח הירושלמי. בשר בקר, כבש ועוף הם סוגי הבשר הנפוצים ביותר בשימוש בבישול.

בחלק זה נדון על קייטרינג ל-50 איש לאירוע בירושלים בתקציב של 15,000₪.

הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון כאשר מספקים קייטרינג ל-50 אנשים הוא שיהיו הרבה שאריות שניתן להקפיא ולעשות שימוש חוזר בהמשך. כך תוכלו לחסוך כסף בעלויות המזון על ידי רכישת פחות מזון בהתחלה. הדבר השני שיש לקחת בחשבון הוא שאמנם זול יותר לקנות בשר משווקים, אבל יכול להיות שהוא לא מתאים לאירועים איכותיים כמו חתונות או בר מצווה כי ייתכן שהם נשחטו מוקדם מדי. הדבר השלישי שיש לקחת בחשבון הוא שעלות המזון עשויה להשתנות בהתאם למקום מגוריכם. אם אתם מתכננים קייטרינג ל-50 אנשים, מחקר על עלויות המזון הממוצעות שלכם כמו גם רכישה בכמויות עשויות לעזור לכם לחסוך כסף בטווח הארוך. הדבר הראשון שיש לקחת בחשבון כאשר מספקים קייטרינג ל-50 איש הוא שיהיו הרבה שאריות שניתן להקפיא ולעשות שימוש חוזר בהמשך. כך תוכלו לחסוך כסף בעלויות המזון על ידי קניית פחות מזון בהתחלה. הדבר השני שיש לקחת בחשבון הוא שאמנם זול יותר לקנות בשר ממשווקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *