קייטרינג לחתונה

קייטרינג לחתונה

איך לבחור נכון קייטרינג לחתונה על מנת לקבל חוויה קולינרית מושלמת?

 

כולנו רוצים להעניק לאורחים שלנו חוויה בלתי נשכחת. כדי שזה יקרה, חובה להקפיד לבחור נכון קייטרינג לחתונה. במאמר זה אתן לכם טיפים שבעזרתם תבטיחו לכם ולאורחים שלכם אוכל מושלם  בחתונה שייזכר לטובה הרבה אחרי סיום האירוע.

 

אתם כבר בוודאי עייפים מכל הסידורים כמו חיפוש שמלת כלה, חליפה לחתן, סידורי פרחים, מוזיקה ועוד, אך אני ממליצה להסתכל על בחירת הקייטרינג כעל החלק הכייפי ביותר – הרי מי לא אוהב ליהנות מאוכל טוב? אם אתם בשלבים הראשונים של תכנון החתונה, כדאי לכם לדאוג לבחירת הקייטרינג כבר בשלבים הראשונים יחד עם בחירת המקום שבו תחגגו את האירוע. 

בחירת קייטרינג לא אמורה להיות משימה מסובכת והיא יכולה אפילו להיות מהנה, בתנאי שתקפידו על הכללים במאמר.

במאמר זה אני רוצה לתת לכם טיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את הקייטרינג לחתונה שלכם:

 

סוגי האוכל: האפשרויות הן אין סופיות – אוכל אסייתי, בשרים “על האש”, אוכל הודי ועוד ועוד. נכון שאי אפשר לקלוע לטעם של כולם, אבל כשיש מגוון רחב של מנות כל אורח ימצא מנות לטעמו. חשוב מאוד שיהיו אופציות גם לצמחונים ואפילו לטבעונים, כדי שכולם יוכלו ליהנות.

 

  • בקשו מאנשים שאתם מכירים המלצות על חברות קייטרינג ובמקביל עשו גם תחקיר באינטרנט על חברות באזור המציעות קייטרינג לחתונה. חשוב שתבדקו באינטרנט גם את המקומות שעליהם קיבלתם המלצות מהמכרים כדי לוודא שאין שינויים בחוות הדעת בזמן האחרון. מקומות עם חוות דעת מעולות לרוב לא יאכזבו. 

 

  • כשרות: גם אם במקרה אתם לא שומרי כשרות, החתונה שלכם היא לא המקום לאוכל לא כשר. המטרה היא שכל האורחים יוכלו ליהנות מהאוכל, ולכן המינימום המחייב להצלחת האירוע הוא כשרות רבנות. בנוסף חשוב לוודא מול חברת הקייטרינג לחתונה, שאם אחד או יותר מהאורחים שלנו שומר כשרות ברמה גבוהה יותר יש אופציה להזמין עבורם מנות בכשרות המתאימה.

 

  • רמת שירות: בקשו מחברת הקייטרינג לבקר באחד האירועים הקרובים שהיא עורכת, כך תוכלו לוודא שרמת השירות תואמת את ציפיותיכם. חברות רבות מאפשרות גם לערוך טעימות באותה ההזדמנות – כך תבדקו שאכן האוכל איכותי ולטעמכם.
  • כמות הסועדים: חשוב לדעת מה הכמות המקסימלית של סועדים שאותה חברה קייטרינג מסוגלת 
  • אסתטיקה: אנחנו קודם כל אוכלים עם העיניים, ואם ההגשה לא נראית טוב זה יכול לפגוע מאוד בחוויה של האורחים שלנו. 

 

  • לקבל. יש מקרים שבהם חברות הן מצוינות לאירועים קטנים, אבל באירועים גדולים יותר קשה להן לשמור על אחידות ברמת האוכל והשירות. 

 

  • מחיר: יש לוודא מול חברת הקייטרינג שיש לה טווח מחירים גמיש, כך תמצאו תפריט המתאים לכיס שלכם. 

 

  • שימו לב לפרטים הקטנים: רוב חברות הקייטרינג מציעות שירותים דומים אך יכול להיות שיש דברים קטנים כמו כמות המלצרים, איכות כלי ההגשה, ועוד.

לדוגמא, בקייטרינג שאנחנו בחרנו היו שתי עמדות עם אותה מנה ובזכות זה התור לקבלת המנות היה קצר ומהיר.

 

  • אלכוהול: שימו לב שברוב חברות הקייטרינג או אפילו בכולן (לפחות באלה שאני בדקתי) או שאין להן בכלל אספקת אלכוהול או שהאלכוהול לא כלול במחיר. במידה ואין, אתם תצטרכו לדאוג לכמה בקבוקים של אלכוהול אבל באמת שזו לא בעיה. 

 

אם תיצמדו להמלצות שלי, תבטיחו לעצמכם ולאורחים שלכם הנאה מחוויה קולינרית טעימה ומוצלחת בחתונה שלכם. מקווה שמאמר זה עזר לכם. שתפו אותו עם כל מי שאתם חושבים שהמאמר יועיל לו.

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *